kdrr38 kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu hamilelik döneminde karnımın alt ve üst kısmında çizgiler oluşmuştu doğumdan sonra daha da belirgin ve siyah duruyorlar bunların geçmesi için ne yapmalıyım zmnla geçer mi baktıkça moralim alt üst oluyor☹