Kubraselamii13 Merhaba kızlar sonuç yazılmıştır diyor ama çıkmış mı yani sonucum 3 ay olucak 30 da 
mbt34 Kubraselamii13 sonucunuz çıkmış, gidip hastaneden almanız gerekiyor. E nabıza genetik ve pıhtılaşma testinin sonucu düşmüyor diye biliyorum. Bana mesaj da gelmişti sonucunuz çıkmıştır diye.
2melekannesi_ Kubraselamii13 sonucunuz çıkmış hastaneden gidip almanız gerek e nabıza düşmüyor bizzat kimlik onayıyla veriyorlar
sehrengiz_8 Kubraselamii13 hastaneden direkt Alacaksınız özel bir test olduğu için e nabız vesaireye yansımıyor
elfffglc Evet sonucunuz çıkmış ama gözükmüyor burda e nabızdan bakabilirsiniz ya da direk doktora gider sonuç
Kubraselamii13 mbt34 bana öyle Bi mesaj gelmedi e nabız dada gözükmüyor zaten bilmiyorum genetik test işte 1 tüp kan verdim kan pıhtılaşma si genetik Bi problem varmi diye 2 defa düşük yaptım gelişmemiştir eşimde verdi ama eşimin hiç bisey yazmıyor
mbt34 Kubraselamii13 aynı anda verdiyseniz o da çıkmıştır. E nabızda sadece sonuç yazılmıştır olarak geçiyor, detaylı bilgi girilmiyor oraya. Gidip elden almanız lazım sonucunuzu.
Zeliha95 Kubraselamii13 nerede yaptırdıysanız orayı arayıp bilgi alabilirsiniz 3 ay çok uzun olmuş çıkmıştır muhtemelen e nabızda yada başka biryerde sonuç yazmaz genetik sonuçları yazmıyor e nabız da falan onlar kapıda yazdırıp dosya ekleniyor
Kubraselamii13 mbt34 evet 2 aydır yazıyor o ama değerler VS yok diye ben kale almadım çok teşekkür ederim e nabız dada yok zaten kağıt verdiler gelip alçaksınız diye
Kubraselamii13 mbt34 aynı gün verdik beraber benim sonuç yazılmıştır yazıyor da eşimin inde hiç bisey yok bakalım inşallah alacağız sonuçlarımız sagolun
Kubraselamii13 Zeliha95 zaten agustor tada İnternet sitesinden bakıyorum ra ara sonuç yazılmıştır yazıyor 3 ayda oldu burda paylaşayım dedim çünkü sekretere 5 6 aya çıkar demişti özelde i doktorum 3 ay demişti arıyorum meşgule atıyorlar gideceğim inşallah teşekkür ederim