İki hafta önce idrarda bakterim 40 görünüyordu. Üst değer 30. Doktorum bir şey vermeye gerek görmedi. Bu hafta mantar şikayetiyle gittim, aslında idrar yollarında hiç bir şey hissetmiyorum ama bakteri 229 görünce şok oldum :( çok korkuyorum. Böyle bir sorun yaşayan var mı