bilnazo68o balbocegimm sağlıkla büyütün yavrularınızı inşallah. İkinci olacak benimde. İkşnci doğumunuz nasıldı. Korkuyorum gün yaklaştıkça 😞😞😞
2-prensesannesiii Arzucabaracar 3 cm olmuş sancım.yoktu ama su geldiği için mecbur suni sancı verdiler
balbocegimm bilnazo68o valla cnm açıkçası benim doğumlarımın 3ude zor oldu ama herkesin bünyesi bir değil
Ela20 prensesannem suyun geldiyse nasipse olur doğum Su geldikten belli saat sonra mikrop enfeksiyon kapabilir
Mom54544 balbocegimm Sen zalim çıktın bak sabah 9 a randevu bulduydum Fatma hocaya 😂 şaka bı yana nasılsın bebiş nasıl iyisinizdir inşallah
balbocegimm Mom54544 iyiyuz cnm saol hastanedeyiz daha yatiyoruz cikicaz bugün darısı başına inşallah
Mom54544 balbocegimm Aminn inşallah kuzum az bisey sancı çıktı ara ara bakalım doktor ne diycek bekliyorum
Mom54544 balbocegimm Aminn inşallah kuzum az bisey sancı çıktı ara ara bakalım doktor ne diycek bekliyorum
Mom54544 balbocegimm Herkes rüyasında doğurmuş görüyor 😂 gören bugün yarın yakındır diyo 😂 ama ara ara çıktı sancı nst de doktor hiç biwey demedi 10 gün sonra kontrol dedi 10 güne kadar ne olur bilinmez artık