Kızlar kaç zamanda bir yaptıyorsunuz tahlilleri. 2 ay olmuştu nerdeyse yaptırmayalı. Tetanoz aşım vardı bugün. Gittim yapılmaya. Tahlillerimide yaptırıyim dedim. Doktorun bi dövmediği kaldı beni. Sinirlerim çok bozuldu ya. Sürekli tahlil mi verilirmiş. 2 ay oldu ya. Ve hastanede de yattım korkuyorum zaten takipte olmak istiyorum ama ne arıyorlar ne bir şey. Kusura bakmayın üzüldüm ve çok sinirlendim. 🥺