honeyland yavaş yavaş başlayın bence 😊 ben de 33+4 üm eşyaların satın alma kısmı bitti sadece hamak kaldı. Küvet seti, puset, beşik, bebek arabası, uyku setleri, biberon, Emzik, kıyafetler, havlu, battaniye, yorgan, bez, ıslak mendil, bakım seti, bebek çantası, kanguru, alez, hurçlar alındı. İlk 3 aylık bütün kıyafetleri ve yorgan nevresim uyku setleri her şeyi yıkadım ütüledim. Sadece yeni doğan için iki takım daha aldım onlar gelirse yıkayıp ütülerim biter inşallah. Size fikir olsun diye detaylı yazdım . Tabi kendime henüz bişey almadım gecelik pijama takımı, Göğüs kremi,Korse alsam tamamdır.