Yaratılış itibariyle herkes yatkındır normale ama maalesef kendi bedenimizi kendimiz bozduğumuzdan müdahaleye de alıştırıldığından bir seçenek gibi oluyor sezaryen , aslında kendini geçtim bebeğini düşünen bir anne çok iyi araştırmalı sezaryen vs hemen aldanmamalı.. en son çare olana sözüm yok ama sırf korku ya da dr tecrübesizliğinden böyle birşeye girilmemeli