Aynurvalixanli 36 +1 hamileyim trombosit oranim gecen hafta 104 bu hafta 95 e dusmus,cok endiseliyim boyle durumu olan varmiyidi
gamzosgamzos Aynurvalixanli ben daha 10+5 hamileyim 7.hafta yaptirdigim testte 120.000 cikti suan takipteyim ama doktorum 50.000 in altina dusmedikce gebelikte sorun olmaz dedi iciniz rahat olsun doguma kadar bence 50.000 in altina dusmez az kalmis zaten inşaAllah