mugeaykut Merhaba hanımlar 32+0 haftalık hamileyim 18 Eylül için doğum tarihimiz verildi , bugün kontrol için doktor teyzemize gittik 43 cm boyumuz 2134 gram kilomuz olmuş bir hafta ileriden gittiğini ve koca kafalı bi bebek olduğunu söyledi oğluma doktor teyzesi 😊😊 sizlerin bebişler ne durumda bizimle aynı olanlarınız var mı hadi gelin sohbete 🤗🤗🤰👪
belizdoruk mugeaykut ben 33+5 m bugün doktor randevum bu hafta ici öğrencm ama doktor sezeryan tarihi vermiyor bana
Ozge27 mugeaykut 31 haftalığız biz de 1 hafta önden gidiyoruz 43 cm 1860 gr bizimkiler ikiz olduğundan doğum erken olacak ağustos sonu gibi
Melikee Yarın 32 olacağız biz de haftasında gidiyor bebeğim giderek hareketleri kuvvetleniyor bazen canımı acıtıyor dur yapma kızım demeye baya erken başladım 😅
Dryackgz Bizde bugün kontrolümüze gittik 32 haftalık olduk kilomu 2.250 gr 43 cm olmuşuz ama doktorum bana önde kilosu falan demedi herşey yolunda dedi😊
mugeaykut Dryackgz Bilemem bizim doktorumuz da ilk defa ileri gidiyor diye söyledi 😊 Son haftalarda çok daha fazla alındığını söylüyorlar bakalım kaç kilo olucaklar 😊
Miniklerim03 32. Haftafa gttiğimde 1810 gram 43 cm demişti 2 hafta geriden geliyomus kızım inş bi sorun olmaz😞smdi okudumda baya fark var szinkilerle
mugeaykut Miniklerim03 Olsun canım sağlıklı olsun yeterli bebeğin doğduktan sonra da alır kiloyu her bebek kilolu olucak değil ya , bebeğe kilo yapan şeyleri yemeye çalışın, ben sürekli meyve yiyorum hamilelik dönemimde aşırı meyve düşkünü oldum 😊
BaranAsaf01 Miniklerim03 canım bende 32haftalıkken gitmiştim 1820grmdı doktorum bana geriden gidiyor felan demedi normal herşey dedi benimde içime şüphe düştü bak şimdi 😟