Nemusto şöyle söyliyim size ben de insüline başladım ama şekerimi ölçüp yiyordum ben eğer yüksekse yemiyordum ve birşey yiyemicek noktaya gelince başladım. 100-110 la insülin kullanmak doğru değil eğer sporla beslenmeyle idare edemiyorsan. Boşuna kilo aldırıyor insülin. Mantık şöyle sen açlığım 100-110 diye insülin vuruyorsun mesela şekerin düşüyor bu sefer şekerim düştü diye tatlıya ekmeğe saldırıyorsun birden şekerin fırlıyo ve sen kilo alıyorsun. Benim annem de babam da şeker hastası annem 90 kilonun üstüydü günde 4 insülin vuruyordu doktor diyet verdi ve tek insüline düştü 15 kg verdi. Ben ilk gebeliğimde az miktarda ve dediğim gibi beslenme sporla önüne geçemediğimde insülin kullandım 1 kg aldım. Siz hareketsiz kaldığınız için yüksek olabilir. He insülini de sizin vücudunuz üretmediği için vurmuyorsunuz. Sizin panskreasınız üretiyor zaten sadece onu çok yormamak için depoda dursun diye vuruyorsunuz ve fazlası da yağlanma yapıyor.