Mas0105 melegim09 adetin geçmiş miydi canım. Ben de yumurtlamayı değerlendirdim ve o günden beri sol kasiğımda kramp var çekme gibi. Başka hiçbir belirtim yok. Sizin var miydi Başka belirti? Hayırlı olsun bu arada😍
melegim09 Mas0105 çok teşekkür ederim hayır adetime daha 3 gün var bugun kan tahlili de verdim poztif çıktı
melegim09 Mas0105 hamilelik testi yapın inşallah çıkar çünkü aynı belirtiler var birde göğüslerim çok şiş adet olacakmışım gibi hiisediyordum kendimi
Mas0105 melegim09 kuzum göğüslerim her adet öncesi hassaslaşırdi ama bu sefer bir şey yok. Tek belirtim sol kasık kramp o kadar