kızlar ikizlere hamileyim 27+4 22 haftada detaylı ultrasona girdim 9.4 mm di 24 de kontrole cagırdı 10.4 mm dedi 1 milim artmış dedi böyle devam ederse doğuma kadar bir sorun olmaz bence dedi doktorum şuan 27 deyim inanın korkuyorum yanı bebek erkek ve erkeklerde daha cok görünüyomuş varmı böyle bir problemi olan