evetbenavukatiyim Burada bir arkadaş şeker yüklemesinde bayıldığını iki dişinin kırıldığını falan yazmıştı . Onu okuduğumdan beri şeker yüklemesi biraz ürkütüyor 🤭 Yarından sonra gideceğim kaç saat sürüyor ? nasıl geçiyor? Tecrübelerinizi bekliyorum
Dilekcnkn evetbenavukatiyim Ben sabah gittim, muayanemi oldum , sonra bana 50 glukozluk bir içecek verdi hemşire onu içtim verdiği süre içersinde 1 saat sonra kan verdim bu kadar
Bb2021 evetbenavukatiyim merhaba aç karnına kan alındı sonra direk glukoz şrubu içirildi sonra 1 saat sonra birdaha kan alındı sonra 1 saat sonra bidaha toplam 3 kere kan alınıyor miden bulanıyo ılls ki ama dayanılmıcak gibi değil toplam 3 saat suruyo yanı hast yaptırdım ben
Avciii evetbenavukatiyim Ben de sizin gibi çok korktum ama öyle korktuğum bişi değil ya normal elmalı soda içiyorsun çok beğendim tadını vala hiç mide bulantısı fln da yapmadı bide kan veriyorsun sonuç çıkıyor başka bişi yok
bebegimizibekliyoruz1 evetbenavukatiyim bende Çarşamba günü gidicem doktorum sabah 9 da burda ol dedi gece 12den sonra yemek yiyip su içme oruç gibi gel dedi bi gün öncesi de şekerli şeyler yeme dedi ilk kan alınıyor sonra içeceği içirip 1 saat sonra tekrar kan alınıyor sonra 1 saat sonra tekrar
Gulperi_22 Ben yaptırdım şeker yüklemesi ama o gün kendime gelemedim ertesi gün ise sersem gibiydim glikozu içtikten sonra her saatte bir kan aldılar toplamda 2 tüp 2.5 saat sürdü doktoruma da muayene olduğum için
evetbenavukatiyim Dilekcnkn Ben içtikten bir saat sonra kan vericem bir saat sonra birdaha kan vericem sanıyorum öyle değil mi yani ?
Gulperi_22 evetbenavukatiyim Evet ben bekledim ve çok kötü oldum sadece su içtim ve o da çok aşırıya kaçmamak şartıyla
Tubiikkoo Avciii benimkide çilekliydi eşim nasıl tadı diye sordu çilekli gazoz gibi çek bi fırt istersen dedim çok güzel valla bak dedim kafaya dikip içtim öyle aşırı şekerli felan da değildi 1 saat sonrada kan verdim ve şeker çıkmadı öyle felaket tellallarının anlattığı gibi değil yani
Dilekcnkn evetbenavukatiyim Valla benim burada okuduklarım hep öyle ama ben bir kez kan verdim canım 🤷♀️
evetbenavukatiyim Dilekcnkn Teşekkür ederim . Bir de bugün ikinci doz covid aşımı oldum ama İnşallah verdiğim kan testlerini etkilemez gittiğimde doktorum diğer değerlerimede bakacak muhtemelen
Dilekcnkn evetbenavukatiyim İnşallah canım ben o zaman sadece idrar vermiştim Doktoruna söylersin aşı olduğunu
bebegimizibekliyoruz1 evetbenavukatiyim ben sabahları aç karna su içince bile midem bulanır allah yardımcımız olsun hece 2 3 lt su içerim sadece susuz nasıl dayanıcam bilmiyorum
evetbenavukatiyim Gulperi_22 Allah yardımcım olsun o zaman çünkü tansiyon düşüklüğüm var zaten bir şey yemeyince daha da kötü olurum kesin
Metehanmoom evetbenavukatiyim abartılacak bir durum yok bende yaptirdim bir hafta önce çok basit bir işlem
Gizemcaglar01 Gulada evetbenavukatiyim şimdi geldim halledip çok abartılacak bişey yok canım ama ben yolda yürürken içtim içeceği biraz midem bulandı çok az istifram oldu içeceği içtikten 1 saat sonra tekrar verdim kan bu kadar sadece içeceği oturup yavaş yavaş içmeni tavsiye ederim birden mide bulandırıyor