Kızlar 34+2 haftalık gebeyim bu sabah aşırı idrarım varmış gibi uyandım ama adım atamadım okadar tuhaf bı ağrı girdi ki kasıklarımdan aşağı bacaklarıma doğru. 3 dakika sürdü ve ama felaketti ağlattı beni 😓 yalancı sancı mi oluyo ? Çok korktum hep normal doğum istiyodum ama o sancidan sonra direk sezeryana karar verebilirim