akgun_cigdmmm Merhaba kızlar Ağustos ayında Rahim Flimi çekildim Eylül Ayında Hamile kaldım Benim gibi Olanlar Var Mı?
Yaseminnn123 akgun_cigdmmm Benim ilk gebeliğim o şekilde oldu canım Rahim filminden 3 hafta sonra hamile oldugumu öğrendim 🥰
akgun_cigdmmm Slndfne Benim de ikinci rahim flimim çekildi üstüne hamile kaldım 🥰 Bu kadar erken beklemiyordum açıkçası yıllarca uğraştım çünkü Rabbim isteyen herkese nasip etsin 💜🤗
akgun_cigdmmm Yaseminnn123 Ay aynıyız hemen hemen 🥰 benim de 30 ağustosta rahim flimi çekildi Eylül’ün 20 sinde hamile olduğumu öğrendim 😍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 💜🤗
akgun_cigdmmm Hsrt1 Maşallah 😍Aynı bende rahim filminden sonra hiç adet olmadım 😍Hemen üstüne hamile kaldım senelerce uğraştık Rabbim nasip etti İsteyen herkese nasip etsin inşallah 💗🤗
Yaseminnn123 akgun_cigdmmm Amin inşallah canım benim 2bucuk yaşında kızım var ve ik gün once tekrar hamile oldugumu öğrendim. İnşallah sağlıklıdır 4+2 haftalık. Sen kaçıncı haftadasın
Hsrt1 akgun_cigdmmm bizde cok ugrastik ameliyat bile oldum. Ama zamani bu zamanmis diyelim 😊 allah kucagimiza almayi nasip etsin insallah
akgun_cigdmmm Yaseminnn123 Benim de 11 yaşında oğlum var canım çok uzun süre sonra hamile kaldım 4 düşük 2 dış gebelik geçirdim benim de tahminen 3 buçuk haftalık bugün kese görmeye geldik hatta şu an saatimi bekliyorum 😍😍
Yaseminnn123 akgun_cigdmmm maşallah canım. Naptın görebildin mi keseyi daha çok erken değilmi kesenin gözükmesi için🤔 ben 2 hafta sonraya anca randevu bulabildim
akgun_cigdmmm Yaseminnn123 Görebildik şükür canım doktorun demesine göre 5 hafta 2 günlükmüşüm kese de 9.7 mm dedi Ben 5 gün önce gittim göremedik çok erken dedi doktorum ben hesaplayınca 3 buçuk hafta çıkıyorum doktorun hesabı 5 hafta😂 Doktorun ki doğruymuş😂