Mrvkrnylmz Merhaba bayanlar batıl inanışa göre kese sağdaysa erkek soldaysa kız derler ya bunun öyle birşey yok diye kanıtlayabilecek var mı benim ikiz ve ikiside sağda gerçekse erkekmi ikiside 😃
busra5501 Mrvkrnylmz ben ben ben 💕 kese sağda ve sağ yumurtalıktan yumurtlamışsın dedi ama kız bebiş çok şükür 🙏 🥰
Deletedmom93284 sehrengiz_8 😂😂 en önemlisi hayırlısıyla gelsinler de cinsiyetin önemi yok sağlıklı hayırlı evlatlar olurlar inşallah 🤲🌸
Nilufar_1996 Oğlumuz oluyor benimde hep ortadan baktı sanırım kese ortada hep dikkat ettim ama hafif kıpırtı oluyor sağda 😄