Kızlar günaydın 36+1 haftalık hamileyim iki gündür bebek içerde titriyormuş gibi hissediyorum. Normal hareketlerine devam ediyor ama ara ara titriyor gibi geliyor bana böyle bu durum yaşayan var mı normal mi cumartesi kontrolüm var beklemeliyim yoksa erkenden doktora gitmeli miyim