Merhaba, ben hamileyken karnıma çay döküldü ve yandım ne yazık ki. Neyse ki çocugumabişey olmadı. Kremde kullanmadım hamileyim diye şimdi yanık izini gecirebilcek bi krem varmı bildiğiniz beyaz leke kaldi orda bide aradan bikaç ay gecti etki eder mi 😓
https://resimyukle.org/i/ZZSdn