K88_
Bnde öyleyim canım. Göbek deliği ile kasık arasında ki Ağrı ile başladı (idrar yolu enfeksiyonu ) mide ağrısı, bulantısı ve isal ile devam etti. Tam 2 buçuk hafta sürdü. Daha bugün yeni yeni kendime geliyorum. Çok zordu gerçekten. Tahlillerim temiz çıktı. Doktor salgın var ve sende kuvvetli üşütmüşşün dedi. Gerçekten dayanilcak gibi değildi. Çok afedersiniz ama 2 dk geçmeden tekrar wc gidiyordum. Sancılı bı süreç Allah şifa versin canım.