Bence en güzel zaman 27 28. Haftalar çünkü hamileyken her gün yeni bir bilgi öğreniyorsunuz aslında sizin için çok gerekli olan bişeyin ne kadar gereksiz olduğunu anlıyorsunuz bilinçleniyorsunuz ne ne zaman yeter Hangi ay kaç tane üst alt kullanılır gibi şeyler zihninizde daha iyi yerleştiği için bilinçli ve israf olmadan güzel bir alışveriş yapıyorsunuz ben 25. Haftamda başladım ufak tefek çok abartmadan gerekliliklerini aldım kalanları ilerleyen haftamda araştırarak yine alacağım, şu an kız erkek farketmez alabileceğiniz nötr renkli hastane çıkışı yenidoğan zıbın olabilir sadece diğerleri için acele etmeyin paranıza yazık derim ben 😌