Arkadaşlar, 2 hafta geriliği olup da sonradan normala dönüp, ve normal doğum yapan varmı? 2haftanın artmaması için ne yapmalıyım. 27+5 te gittiğimde 26 haftaya uygun dedi. Kilosu da 950 gramdı. Eger kasımda filan 3 haftaya çıkarsa, sezeryan yaparız dedi. Ama çıkmayacak bence de dedi. Kafam karıştı. Ne yapdınız böyle tecrübesi olanlar. Nolur bakarmısınız 😣