Aysezey feyzaatasever bence tek başına çok güzel asil ve farklı bi isimmiş. Neden yanına bi isim daha ? 😊😊😊😊
Elif1608 feyzaatasever Bende Mihra ismini koyucam 🌺♥️ Ama zaten çok hoş ve asil bi isim ikinci ismi koymayı düşünmüyorum ama açıkçası aklımada gelmedi. İsim bulamadım yada yakıştıramadım bilmiyorum 😇
kelebekimm feyzaatasever mihra ela koyacaktim bnde. Mihre ela ya çevirdim 😊 mihre daha kibar geldi nedense. Anlami da güneş sicak sevgi demek