tazeannecik1 Ihlamur içilir mi.Bugün 17. Haftaya girdik.Akşam biraz üşüdüm ya sabah boğazlarım acıyordu biraz limon bal ıhlamur içsem birşey olur mu ???
Mues20 tazeannecik1 hic bisey olmaz nane limon ihlamur ic canım icin rahat olsun ben sürekli iciyorum.havalar serinledi zaten ilac kullanamıyoruz.onlarda hamile ilaci iste😊
tazeannecik1 Mues20 Teşekkür ederim canım bi çay bardağı içsem bile yeter ya boğazımı yumuşatmak için ☺️
Rumeysayunus Ben doktoruma sordum benim de boğazım yanıyordu bir bardağı geçmeyecek şekilde ıhlamur içebilirsin dedi ☺️
Beno Bende soğuk algınlığı yaşıyorum dün iki fincan ballı içtim bugünde icicem bı sorun yok şimdilik 😁