Merhaba arkadaşlar 😌 32 haftalık hamileyim ve kızımız olacak kısmetse. Bir oğlum var ve daha evli değilken bile kızımız olursa ismi Nil olsun derdik. Şu son 1 aya kadar kararımız bu yöndeydi ama şimdi İdil ismi de cazip gelmeye başladı. Bundaki sebep biraz da son 1-2 senedir Nil isminin çok kullanılması ve biraz fazla duyduğumuz için sıkılır gibi olmamız. İsimlerin kişilik üzerindeki karakterine inanırım ve sizin bu isimlerde kızlarınız var ise ya da çevrenizde var ise nasıl sakin kendi halinde midir karakterleri?🍀