Kızlar 39+1 olduk ve hâlâ ne sancı var nede nişan gelme galiba sezeryan olacak benimki de korkuyorum çok bugün randevum var umarım sezeryan demez normal doğum derler suni sancı ve sezeryan istemiyorum çünkü ama gerçekten bizde hâlâ tık yok gelmeye niyeti yok galiba napcam bilmiyorum