Aysnrtolga kendim için 2 adet gecelik 3 tane iç çamaşırı doğuma girirken giyecegim gecelik ayrı tacımı terligimi koydum makyaj malzemelerimi koyucam bide çarşaf koyduk bebek için olana hastane çıkışı 2 çift çorap 8 tane bez kendim içinde bez var arasında ped kullandirtmiyorlarmis 3 tane takım koyduk uzun kollu çıt çıtli badi koyduk 3 tane askılı 1 tanede uzun kollu ağız bezi 2 tane bi tane ince battaniye bi tane kalın battaniye onun içinde ayrı çarşaf emzigi ve biberonunu koydum birde o kadar şimdi ise 18 günümüz var ama normal doğum olucak her an için bekliyoruz Allah hayirlisini versin 🙏💙