Kubragumus 3.5 aylıkken başladım, şu an 35+2yim, çatlak yok çok şükür. Baya düzenli kullandım sabah akşam (önceleri sabah lierac, akşam mama bee, 24.haftadan sonra sabah lierac, akşam bio oil), çok az gün olmuştur atladığım. 4 kutu lierac, 1 kutu mama bee, 1.5 kutu bio oil ile baya masraflı oluyor ama çatlayıp sonra onu yaptırmaya çalışmaktansa dikkat etmeye çalışıyorum. Mama bee’den bio oile geçiş nedenim de tutarıydı :) Ama bio oil bence baştaki haftalar için çok fazla, çok yağlı bir şey, duş sonrasına uygun. 30dan sonra ama karın iyice büyüdüğünden ve gerildiğinden iyi oluyor. Bu arada hiç kaşıntı problemi de yaşamadım bunlar sayesinde.