seda_94 cahillikten veya erkek merakından değil ki zaten oğlumuz olcak ama benim kayınvalidem de sürekli her konuşmamızda böyle bırakmayın devamı gelsin diyor. Akrabaları yok ailede torun da yok diye kalabalık olmak istiyorlar ama ben diyorum daha görümcem kaynım var onlar çocuk yapcak ailenin tüm çocuk ihtiyacını ben giderecek değilim. Açık açık söylüyorum gülerek bakarız hoşuma giderse belki yaparım, ben çalışmak istiyorum hemen çocuk yapamam ya da kaynım biran önce evlensin de o geline baskı yapın biraz da falan diye söylüyorum yani aileye kalsa anca doğur derler her şeyini maddi manevi biz karşılayacağız ama başkasının hevesine göre yapamayız ki. Sen de açık açık söyle her konusu açıldığında. bunu hayırlısıyla kucağımıza almadan 2.yi konuşmak aşırı yanlış şükürsüzlük yani resmen.