Cumartesi akşamı eşim ateşlendi 40 tan aşağı düşmedi ateşi doktora gittik biley yapmadılar devlette bizde özele gittik korona testi yaptılar pazar sabahı pozitif çıktı benim bi ağrım yok ama daha test yapmadılar bu gün gelicek yapıcaklar ne yapıcam bilmiyorum perşembe günü konturolüm var korkuyorum bebeğime bişey olucak kocama bişey olucak diye üzülmesin diye ona da bişey diyemiyorum eğer doğurursam göremezse çok üzülür sizce ne yapmalıyım 10 gün bekleyebilirse doktorum 10 gün beklemelimiyim yoksa sezeryana hemen girmelimiyim