Ozy Merhaba kizlar benim bugün Sag kasigim arada igne batar gibi oluyor sizce bu normalmi yoksa doktora gitmem gerekirmi her kücük bi agrida doktora kosmakda istemiyorum 😃 Daha 5+1 Haftalik hamileyim