Cumartesi aksami hareketsizlikten acile gittigimizde bebegin 10 gündür hic gelismedigini ögrendik. Yani anlicaginiz 10 günde hic kilo almamis, bebegin gelisimi 35+4 de kalmis. Bazen saatlerce hareket etmiyor, ettiginde de coook hafif varla yok arasinda hareketleri.
Bu sabah tam 38+0 olduk
kendi doktorumla bugün kontrolüm var. Sizce karari ne olur dogumu baslatir mi yoksa kontrol altina alip bekliyelim mi der? 😵💫🥺