Kızlar normalde ben ildeki devlet hastanesine gidiyodum doğumuda orda düşünüyordum şimdi bulunduğum yerdeki hastaneye gitmek istiyorum kontrolleri burda tamamlayıp doğumu burda yaparlar mı bide randevu yok bulamıyorum burda kontrol günüm geldi gitsem bakarlarmı acaba 🤷♀️