Benimde 6. Haftadayken bi damlayla başladı gece hemen doktora gittim bana progestan verdiler sürekli uzanmam gerektiğini lavabo dışında kalkmamam gerektiğini söyledi bende uzun süre öyle devam ettim cok şükür 15 hafta oldu artık öyle bi sıkıntım yok bence hiç ertelemeyin ben her defasında saat farketmeksizin gittim belki bir şey olmaz ama en azından içiniz rahatlar ki kanama pek normal değil hamilelikte.