Dmllale bulantı yaptı bana da sabah içtiğim ilaç. Zaten bulantılarım tam bitmemişti, gece prilam alıyordum en azından öğlene kadar iyi geçiriyordum. Bu ilacı içmeye başladım sabah kusmalarım geri geldi, şimdilik kullanmıyorum ben. Bir sonraki doktor kontrolümde ya ilacı değiştirmesini istiycem ya da tahlil yapsın demir ihtiyacım yoksa kullanmıycam