Kızlar bugün doğum yapalı 10 gün oldu. Bebeğimin göbek bağı 4-5 gün önce bu şekilde yarım düştü. Doktor normal olabilir bu parça da kendiliğinden düşer dedi ama bu sabah altını değiştirirken gördüm hafif kanamış kurumuş. Mesai başlamadığı için buraya danışayım dedim bilgisi olan var mı? 