Panik biri değilim. Hatta canım da tatlı değildir ama diş ağrısı nedir o kadar iyi bilirim ki. 24 yaşındayım ama şuan alt üst sadece ön dişlerim var. Arkalara implant yapılacak hamile olduğum için beklemeye alındı. Kafamı duvarlara vurduğum, saçımı başımı yolduğum günler çok olmuştur. 20 liklerden ameliyat olup ağzımı açamadığım aç kaldığım, ağrıyı kessin diye içtiğim bir tablet majezik sonucu midemin yıkandığı biriyim. En son bir tane 20 lik dişim kaldı o da şansa 20 gün önce tuttu. 13 gün doktorumun onay vermesini bekledim. Tabi günde sadece 3 parol içebiliyorum gerisini siz düşünün. Önceki gün sonuncuyuda çekti doktor bakalım sonumuz hayır olsun ön dişlerde başlarsa takma damağa geçiş yapicaz artık bu yaşımda 😔😔 doğum sancısı için rabbim yardımcımız olsunn kolaylıklar nasip etsin inşallah hepimize 🙏