Aminee32 rabia6025 24.haftadada aynısı oldu da o yüzden doğru 24.haftanin içindedir diyor hafta sonu araya giriyor ve 32+4 3 kalmış oluyorum
rabia6025 Aminee32 bizde gülce düşünüyoruz ama net değiliz hep bir arayış içindeyiz ama en iyiside gülce gibi 😊
rabia6025 rabia6025 4 yıl önce oğlumuz kız olsaydı net gülce koyacaktık şimdi nasip oldu kızımız olacak ama isim işi zor gerçekten isimli hastane çıkışı yaptırcam ama isim yok ortada net 36.haftaya gireceğim nasipse
Zehrakutay2018 Ben 31+4 te gittim doktorum sorun değil başlarız dedi normal raporum bile vardı yani yinede sıkıntı olmaz dedi
Chucky9 Aminee32 kâr değil de 5 gün daha fazla çalışıp doğumdan sonraya 5 günüm daha fazla kalmış olacak.😊 doğum sonrası çok önemli lütfen bi gün bigündür yıllık izinlerimi bile tutuyorum 😀