HavvaGuzey momy853 Benimde bor oğlum olacak ve kararsızım büyük oğlum Yusuf Tuna şimdi GÖKDENİZ yada DEMİR METE düşünüyorum ama karar veremedim
Cemtur momy853 3′ü de güzel olur. Hangisine daha yakın daha sempati duyuyorsa onu seçsin. BİZ Ahmet Asaf koyuyoruz. Asaf ismi bana güzel geliyor
inva bende öyle hiç erkek ismi düşünmedim bulamıyorum eşim poyraz istedi bende ali ismini severim poyraz ali’mi olsa acaba dedim hoşuna gitti şimdilik tek alternatifimiz bu 😌 nasıl sizce
Cemtur inva poyraz ismini bende seviyorum. Vçvr yanına klasik isimlerden koymak hoş duruyo. Özellikle Ali ismi güzel duruyo
Nur06sena inva Bizim bebişin ismi Poyraz Ada😋. Ada kız ismi demeyin hemen. Unisex ve bence çok daha kötü erkek isimleri var 🙄