30 haftalık hamileyim bazen bebeğim arka arkaya çok hızlı birazda sert hareketler yapıyo. Bu normal mi acaba? Sanki içerde çırpınıyo gibi bi değişik korkuyorum bazen bi şeyden rahatsız olduğu için mi öyle yapıyo. Bazen uzun sürüyo yani bi iki kere değil