Merhaba kızlar bebeğim 40+3 günlük oldu ama benim hala ne bir sancın ne bir kasılmam var. Doktorum pazartesi günü çağırdı suni sancı veririz en kötü dedi ama açılma olmazsa diye korkuyorum. Sezeryandan da korkuyorum doğum sonrası ayağa kalkmak zaman alır diyorlar. Bu durumu yaşyan var mı aranız da ?