22anne33 37+6 olduk. Dünden beri hafif sancılarım var lavaboya gittikten sonrada kasık ve belimde şiddetli ağrılar oluyor kızlar normal mi veya bunlar sancılar mı endişeliyim 😔
AnneBebek0 22anne33 37+5 oldum bende benimde bel agrilarim artti. Kalkinca yerimden kalcam agriyor hafif. Ara sira cok hafif kasiklarima agri girip gidiyor. Nisanim felanda gelmedi herslde kanli yada kahverengi sümüksü biseymis.
Elifkaratekin Çok normal korkma 😌 yalancı sanci da olabilir nişanın gelmesini bekle yada suyunun . Acele etme