Bebekinko Arkadaşlar şiddetli derecede karın kaşıntısı yaşıyorum nasıl geçer hangi kremleri kullandınız yada
Sevilss Bebekinko bebe yağı kullan sürekli benimde kaşınıyor zor tutuyorum eğer kaşısam eminim arkası gelicek. Kaşındığın an yağ sür bol su iç bir de suyu az içince daha çok kaşıntı oluyor dikkatimi o çekti
Bebekinko Elifkaratekin çok kaşınıyor gece uyurken kendimi kaşımış buluyorum bazen sabahları da ben dayanamıyorum 🤦
Bebekinko Gizmom badem yağı kıllanma yapıyor dediler diye az kullanıyorum Vala bende karnımdan dolayı ellerimi bağlıcam kaşımamak için
_ipekkkkk Bebekinko Kullan canım belki iyi gelir denemekte fayda var 🌸 Bebe yağı falan bende küçük küçük sivilce çıkardı karnımda kimyasal illa var ama hindistan cevizi yağı doğal katı olanları var eriyen onlardan kullanıyorum 🌸