Zeyneb12 bir arkadaş bebeği hissediyor musun diye sormuş o haftalarda kıpırtı hissedemezsiniz bu sizi evhamlandırmasın daha çok minik dediğiniz gibi. Ama içinizin rahat etmesi için en azından bir sağlık ocağına kalp atışına uğrayabilirsiniz. Siz ne kadar rahat olursanız bebeğiniz de öyle rahat olur stres iyi değil neticede. Her şey yolundadır Allahın izniyle insan hareketini hissedene kadar hep bir endişe içinde oluyor anlıyorum sizi gerçekten