alparslanannesii1661 Sabah 5 te kalkıyorum eşime kahvalti hazırlıyorum o yiyor gidiyor bende havanin aydinlanmasini bekliyorum uyumak için ışığı acsam bile uyuyamiyorum gözlerimden uyku akıyor 32.haftalik olduk varmi bu sorun sadece bende mi var
Selinnn96 alparslanannesii1661 havanın aydınlanmasını beklemiyorum ama sürekli lavaboya kalkmaktan uyku uyumuyorum zaten 37+2 haftadayz seninki iyi yine şimdilik en azından hava aydınlanınca uyuyon 😂🤷🏻♀️
honeysmom alparslanannesii1661 Aynı haftadayızz benim eşimde bazı zamanlar 5 gibi kalkıyor bende onunla uyanıyorum, eşim bana kalkma uyu diyor ama otomatikman uyanıyorum, hava aydınlanana kadar benide uyku tutmuyorr.
Yagmur00 alparslanannesii1661 önceden hazırlar dım sımdı istemiyor o gıttı bendr uyuyamadım oyle takılıyorum bizim burda gunes bile dogdu
Yunusemr3m alparslanannesii1661 bende simdi esimi yolcu ettim bebegimi doyurup tekrar uyuyorum esim cafe calistirdigi icin kahvalti konusunda rahatim cok sukur
alparslanannesii1661 Selinnn96 yaaa seninki daha zormus hava aydilanincada zorla uyuyorum işe gidiyorum çünkü ise gitmesem uyuyamam heralde uykuyla sinanmak en zoru heralde😂
honeyland Selinnn96 33 haftamda tuvalet meselesi zorluyor beni yatmaya yakın sıvıda tüketmemeye çalışıyorum 37 haftayı düşünemiyorum 🙊😅
Selinnn96 alparslanannesii1661 çok zor valla ama doğumdan sonrasına hazırlık sanırım 😂 1 bucuk en fazla 2 saatte bir lavabo resmen uyandırıyor seni 😂🤦🏻♀️
alparslanannesii1661 honeysmom banada cogu zaman ben basimin caresine bakarim diyor ama olmuyor her gun kalkıyorum sonra böyle bekliyorum hava aydinlandimi uyuyorum burda takılıyorum o vakte kadar sen napiyosun Allahtan telefon var😂
alparslanannesii1661 Yagmur00 uyuyamak ne zor evde tek olunca hic bisi yapasim gelmiyo ya esim olsa coktan uyumustum diyorjm🙈
Yagmur00 alparslanannesii1661 aynen esım olunca gozumu acmıyor um o yok uyuku tutmuyor ve hergun bu konuda tartsırız nıye erken kalkmıyorsun diye
alparslanannesii1661 honeysmom ya aynı haftadayiz sende de oluyo mu arada sirtima agri giriyo nefes alamiyorum sanki dunden beri var
alparslanannesii1661 Yagmur00 kiziyormu erken kalkmadigin icin bende çalışıyorum mecbur uyumam lazim Allahtan kendi isimiz hamolsun yoksa cok zorlanirdim
Yagmur00 alparslanannesii1661 tartışıyoruz boyle bı hobisi mı takıntılı mı yapmıs cözemedım canım ya 2 yıldır hep bu sorun olmustur bızde
alparslanannesii1661 Yagmur00 sen evde degilmisin evde duran adam istedigi saatte yatar kalkar buna niye karisiyoki ne anlamsiz kiz
alparslanannesii1661 Yunusemr3m aaa cok sanslisin o konuda bende sansli olmak isterdim benim esimin gastriti var pogaca hamur isi disarda yapilan midesini mahvediyor bende kıyamıyorum yemesine hazırlıyorum
Yunusemr3m alparslanannesii1661 valla sen onlara kiymazsan onlar sana kıyiyor Bendede var migde problemim oda baska seyler yesin 😂 gercekden sen ona aciyorsun ama el oglu sana acimiyor
Yagmur00 alparslanannesii1661 soyle dıyim sana bem ew hanımıyım eşimde yedi 8 de kalkmak ister normalde benim de o saatler se hep uykum agır basıyor esımde sen erken kalkmıyorsun ben kalkamıyorum senın yuzunden gec uyanıyorum falan gibş bı suru sey bazen kalkarım o saatte kahwaltı yapmaz dogru duzgun sonra kalkar gider oda uzanır sonra kalkar disarı cıkar
yasolinn alparslanannesii1661 aynı durum 5te kalkıp kahvaltı hazırlıyorum eşimi yolcu ediyorum uykum açılıyo geri uyuyamıyorum bu sefer akşam erkenden uykum geliyo
alparslanannesii1661 yasolinn aksama kadar evdesin sen sanirim inan bende zorla uyuyorum ise gitmesem asla uyumam her gun zor oluyo ne hazirlicam derdi ya sendede oylemi😂
alparslanannesii1661 Yunusemr3m Allah eşimden razi olsun kiz öyle deme kac yıldır evliyiz hep destek oldu bana cogu işimi gücümü görür yardim eder ben dayanamayip kalkiyorum acimak degilki bu sevmiyorum sagliksiz beslenmesini🙈
alparslanannesii1661 honeysmom benimde bacagim cok ayakta durdumdu kramp giriyor bu haftaya kadar bende cok zorlanmadim