Ozlemp Umudayolculuk36 canım takip et ölçme şansın varsa sabah öğle akşam ölç bak bakalım nasl bide gün içinde bhareketlerini yavaş yavaş yap anı hareket etme yani bana bunları demişti doktor
DenizveKumsal Umudayolculuk36 Umudayolculuk36 tansiyon düşüklüğü bende de var hatta iş yaparken kendimi bi anda yere çökmüş buluyorum kolumu kaldırcak enerjim bile kalmıyor o an titremeye falan başlıyorum çok kötü bi durum maalesef 😔
Yagmur00 Umudayolculuk36 ben ılk hamıle kaldığım dan beri war tansiyon dusmesı tuz falan yiyorum dengeliyorum sıkıntı olmuyo aslında yuksek olmasi sıkıntı
elmaliturtamm Umudayolculuk36 ay o haftalarım yaz’ a denk geldı hep tansiyonum düşüktü ayran içiyordum durmadan
Umudayolculuk36 Doktoruma ona göre yazacağım abartıyor muyum normal mi bilemedim denge kaybın çok oluyor
Umudayolculuk36 Yagmur00 ilk aylarda benimde öyle doktorum da demişti korkma diye ama zaten vucudumda ödem var tuzdq yersem şişerim heralde
elmaliturtamm Umudayolculuk36 yok benim maşallah ne ödemim ne şişliğim hiç olmadı, tansiyon düşüklüğü şişirmez ki ?