Melikemreclk benim de vallahi. Benim abim de Dr 1 ay öncesine kadar bana aşı olma diyordu, şimdi ise ol diyor. Yenidoğancı Dr arkadaşı da kesinlikle olsun bir an önce demiş. Ama kendi Dr.um da önermiyor 🤦🏼♀️ Ben hiç evden çıkmıyorum en fazla markete onda da bir dezenfektan içmediğim kalıyor bu şekilde kendimi korurum olmasam ama eşimden korkuyorum işe gidip geliyor ondan bulaşır korkusundan her gün tedirginim. ☹️ Allah hepimizin yardımcısı olsun