Merhaba ben 2 ay önce 7 haftalık bebeğimi kaybettim düşük oldu kürtaja gerek yok dedi doktor. Düşükten 1 hafta, 5 gün süren kanamam oldu kesildi 1 ay sonra tekrar adet gibi kanamam geldi 1 hafta sürdü adettir dedim kesildi 1 hafta geçti tekrar adet oldum 8 gündür devam ediyor bu durum normalmi toplamda 2 ay olucak düşük yapalı ama 3 kere adet gibi kanamam oldu aranızda bu durumu yaşayan varmı? Tekrar gebe kalmakta istiyorum ama sürekli kanamalar devam ediyor doktorumda rahatsız izinde ulaşamıyorum başka doktorada gitmek istemiyorum