Benim Allah bağışlasın 3 yaşında bir oğlum var .kardeş istiyoruz ve zamanında geldi diye düşünüyorum .çünkü zaman geçtikçe yaş da ilerliyor bir tarafdan .bu ay ilk bir iki kez deneme yaptik korunmasız :) cok heycanliyim acaba olacak mı diye .böyle bir kezle hamile kalınır mı .yumurtlama yatihindemiydi hiç bilgim yok