Paculyagirl Kizlar iki gun once dogum yaptim sezaryan bas agrisindan duramiyorum aynisini yasayan varmi varsa kac gunde gecti
Merveelisa Paculyagirl ablam sezeryandan sonra yaşamıştı kaç güne geçti bilmiyorum sade neskafe bitter çikolata iyi geliyo demişti
ilaydatas41 Paculyagirl narkozu atana kadar çekiyorsunuz malesef ben 10 gün çektim bol bol Nescafe için doktorda tavsiye ediyor . Her akşam acile gidip serum taktiriyordum ama bana mısın demiyordu . Allah yardımcınız olsun inşallah
PamirMira Paculyagirl bende yaşamıştım kafamı duvarlara sürtmek istiyordum çok kötüydü kafeinli şeyler iyi geliyordu ama 3-4 güne geçmişti Allahtan gerçi ondan sonra da gaz sancılarım başlamıştı o da 2-3 gün sürmüştü
co2041 Paculyagirl bol sıvı tuket dayanamadığın yerde iğne takviyesi alabilirsin en fazla 1 haftaya geçer inşallah