Affınıza sığınarak yazıyorum. Gebelikten önce de genç kızlığımdan beri devam eden bir olay çok fazla akıntım oluyor günde 2 defa iç çamaşırımı değişiyorum Akıntım katı ve süt beyazı, yeşil, sarı oluyor genelde şeffaf değil. Hamilelikle de daha da arttı sanki bazen dışarda oluyorum çamaşırımı değişemiyorum gerçekten rahatsız oluyorum altım hep ıslak ıslak bu bende mi böyle sizlerde de böyle mi merak ediyordum hep tüm kadınlar mı böyle diye bari burdan sorayım dedim.